mandag, august 18, 2008

Løfte og bære....

Igår var vi og så på anleggstest og der skulle hundene opp på en container og søke. Og den eneste veien opp var via en stige :-o

Anders demonstrerte ved å elegant vippe Noia over skuldra og bære henne opp.
De andre prøvde også å løfte hundene, mer eller mindre elegant men alle kom seg opp! Og ned igjen, ved hjelp av Iain.
Så idag bestemte jeg meg for å trene litt på å løfte Ayscha på ryggen. Jeg har prøvd før men har slitt med å komme meg opp med en sprellende hund. Så vi prøvde noe nytt.
Bikkja ble plassert på kjøkkenbordet, forlabbene ble dratt over skuldra og vips så var hun på ryggen min! Jeg gikk en runde i stua og hun syns det var helt greit. Prøvde flere ganger og det gikk helt fint. Så nå må jeg bare ha med kjøkkenbordet mitt så går det helt greit :-)

Ingen kommentarer: