onsdag, august 05, 2009

Leiteaksjon i Lørenskog

Mn første feriedag og jeg slapp å lure på hvordan jeg skulle få dagen til å gå. Telefonen ringte før jeg hadde stått opp og plutselig var vi på vei til Lørenskog.

Arve satt i ko og jeg ante hvordan det kom til å bli når han spurte: du er vel sprek du? før han tegna opp teigen........

Dette var Østmarka-terreng hvor kammene lå nord-sør og gjerne med langsgående stup på begge sider. Et utfordrende terreng :-O Godt jeg har en hund som liker slikt og som ikke vegrer seg om det blir vanskelig. Enkelte steder var det også ur med mosegrodde steiner hvor det var nesten umulig å se hvor steinen var og hvor det ikke var noe under.

Vi gikk opp og ned, opp igjen og ned.......hele dagen. Etter 5 timer med resultatløst søk ble vi ferdige med teigen og kunne dra inn til ko og spise pizza!

Ingen kommentarer: