fredag, november 24, 2006

Yess, litt mer fart...


Da har vi endelig vært på sykkeltur igjen :-) Dro inn på skauen ganske rett etter jobb men jommen ble det ikke rimelig mørkt likevel. Men jeg hadde da lykt på sykkelen så det gjorde da ingenting! Ayscha var i 100 da hun slapp ut av bilen og så sykkelen, det var hopp og sprett og tjo og hei. Yesss, endelig skal det bli litt fart på sakene her :-)
Sykla opp mot Trestikla og det var tungt så det holdt. Veien var ganske bløt og dekkene sugde seg fast. Men den firbeinte holdt koken, hun freste avgårde og tok det for lang tid før jeg kom så kom hun i full fart for å sjekke hvor jeg var. Jeg så bare det gule lyset som føyk fram og tilbake :-)
Det ble ikke så lange turen idag for jeg oppdaget fort at den sykkel-lykta jeg hadde var temmelig dårlig, jeg burde hatt med hodelykta mi. Kanskje vi tar en lengre tur i morra når det er lyst :-)

Ingen kommentarer: