torsdag, juli 05, 2007

Mer enn forventet...

Iain og jeg tok en tur til Bakstevold for å trene.

Da jeg kom til plassen fikk jeg beskjed om at Philip hadde gått avgårde og vi måtte finne han! Satt på sporsele og dro avgårde. Det gikk i bra tempo siden det var ganske ferskt. Det største problemet var når vi kom til bekken, som var mer en elv nå, som jeg måtte over. Med bare en vaglete, tynn stokk å balansere på :-O Men til slutt måtte jeg ta sjansen og det gikk fint uten at jeg plumpa :-) Fortsatte over jordet og inn på hytteverandaen hvor Philip satt. Morsomt spor!

Vi skulle også trene på noen momenter og la ut gjenstander. Da det var Ayschas tur forsvant hun ut til "feil" side og kom tilbake kort tid etter.....med melding :-o Og der hadde vi ikke lagt ut noe, så vi skjønte ikke helt hva det var. Men hun var veldig tydelig på at det var noe så da var det bare å følge på, ganske spent på hva vi kom til å finne :-o

Ayscha stoppet opp ved en jordhaug hvor det stakk fram noe plast, merkelig. Da jeg kikka nærmere så jeg at det var et kattebur som var gravd ned!....yack :-(( Og inne i buret lå det to døde katter, måtte sjekke ellers hadde ikke jeg fått sove :-/ Tragisk og slik behandling av dyr gjør meg sint......:-((
Men det som var bra oppi det hele var jo at Ayscha meldte. Det var jeg kjempefornøyd med.

Ingen kommentarer: