mandag, oktober 13, 2008

Opp og ned i Kongsberg

Så var det ny leiteaksjon, denne gang i Kongsberg.
Nå måtte jeg gå alene, ingen sherpa til å bære sekk og lese kart siden Gry nå også er godkjent!

Jeg fikk en teig som ikke var så stor, den gikk bare over en liten kolle :-o Jeg kan iallefall si at det var fin utsikt over Kongsberg fra teigen min!
Gry, som var på sin første leiteaksjon, ble tidlig ferdig med sin teig og skulle hjelpe meg litt men hun kom seg ikke inn i teigen......Det var for bratt! Jeg måtte helt bort i borteste enden for å komme meg ut under ei eldgammel flott jernbanebru.
Takk til Benny for utfordrende teiger som hjelper veldig for å få sprettrumpe til julebordet ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

*Hyler* Laila, nå lurer jeg skikkelig på hvordan julebordet hos dere arter seg..