lørdag, mars 24, 2007

Blant knauser og koller

Idag bar det sørover til trening i/på Hvattum. Det var et flott terreng der med mye topper og knauser og flate partier.

Jeg hadde ønske om å ha noen funn på toppen av småkollene slik at hun fikk belønning for å gå opp. Ellers var oppgaven ukjent og alle lå ute som figuranter.

Den første figuranten lå på en lang kolle som var vanskelig å komme opp/ned på, mye rette vegger. Ayscha gikk opp og ble borte lenge, jeg avanserte nesten til enden av kollen for å dra henne godt framover. Men etter en god stund dukket hun opp, bakfra. Jeg fant et sted hvor hun kunne komme seg opp ca på midten av kollen og der forsvant hun og ble borte lenge. Det viste seg at hun hadde vært hos fig 1.gangen og meldt men så har hun antagelig spytta ut bittet når hun plundra for å komme seg ned! Så den andre gangen jeg sendte henne fikk hun belønning.... Ja ja, hun fortjente det jo siden hun hadde jobba for det. Men en liten "note to self" ble lagt bak øret.

I og med at vi holdt på med den lange kollen så dekte jeg ikke terrenget godt nok på den andre siden og da gikk vi over Iain :-(

Men hun fant de to siste da!

Neste trening må fører skjerpe seg!!

Ingen kommentarer: