lørdag, mars 08, 2008

Spor i søle

Gry og jeg tok en liten treningsøkt etter jeg hadde vært på en aldri så liten men kostbar shoppingtur :-0 ...... også hadde jeg vært innom Europris og kjøpt masse sporgjenstander :-)

Gry la 3 spor for meg og jeg la felt for Gry. Siden sporene ikke ville få ligge så lenge så ville jeg ha god variasjon på underlaget, det var søle, grus, fjell, hogstfelt, jord, sti, mosegrodde steiner.
Sporoppsøkene gikk veldig bra, Ayscha finner sporet og er ganske klar på hvor det går. Over på enkelte underlag brukte hun litt tid for å bli helt sikker på hvor sporet gikk men hun jobba bra!
Gry hadde også lagt opp en liten ekstra-oppgave i form av vet-ikke-helt-hvilken-vei-jeg-skal-velge-så-jeg-går-litt-fram-og-tilbake :-) Ayscha gikk først en vei, snudde og fulgte sporet videre den andre veien. Morsomt :-)
Nesten alle gjenstander ble plukket, noe jeg er fornøyd med, hadde vel forventet at hun skulle rase forbi flere. Og i slutten av det siste sporet hadde Bianca vært og tråkka litt rundt (lå rett ved feltet :-o) så vi var litt spent før vi kom dit. Men det gikk også helt greit. Vi var godt fornøyd med dagen :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut til at du er på riktig så fin handletur! Beste bilen spør du meg;o) God påske

Anonym sa...

Ser ut til at du er på riktig så fin handletur! Beste bilen spør du meg;o) God påske