søndag, mars 23, 2008

Snø og stein

Mye snø gjorde det uaktuelt å trene spor eller rundering men det fins da andre morsomme ting man kan trene på!
Vi fant et steinbrudd og trente miljø/ruinsøk :-)


Jeg var spent på å trene halsmelding for første gang ute, vi har bare prøvd det inne i forbindelse med søk tidligere.

Ayscha begynte å jobbe lenge før vi kom fram, vinden kom rett mot oss og hun gikk med nesa høyt!

Hun fant den første figuranten ganske raskt men halsen satt langt inne. Med litt starthjelp kom hun fint igang med halsinga. Neste figurant hadde dessverre ikke fått beskjed om at jeg hadde halsmelding på slik søk og visste heller ikke at han måtte hjelpe henne igang. Ayscha fant han og gikk litt rundt og snuste men etter litt hjelp og med meg som nærmet meg kom halsen igang her også.

Jeg må nok trene mer mengde på halsinga så hun blir sikrere.
Etter to økter på de fleste avslutta vi treninga med pølsegrilling i solveggen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.