lørdag, juni 14, 2008

Søksprøver :-)))

Så var det tid for årets mest grusomme dag.......vi skulle opp til søksprøver...... grøss og gru :-/

Sporet følte jeg meg ganske sikker på (som jeg har gjort før og hun overraska meg fullstendig med å gå sporet til enden uten å plukke en eneste gjenstand!) men runderinga som vi har slitt så med på prøver var jeg neimen ikke sikker på. Når jeg får prestasjonsangst og blir nervøs, (kan ikke skjønne hvorfor, det er jo bare å gjøre som på trening! ) så reagerer Ayscha med å bli usikker og da går det helt i ball.

Men nå følte jeg at jeg hadde bra ballast med fra Terje og var langt tryggere på å kunne takle reaksjonen hennes.

Sporet gikk veldig bra, vi hadde med oss tre gjenstander og en slutt. Så var det tre timers venting før runderinga.......og jeg hater å vente!

Men endelig kom vi igang og Ayscha gikk greit nok, det vil nok ikke gå gjetord om runderinga, det var heller ikke målet. Men det holdt og vi fikk bestått :-))))) For en deilig følelse!! Tenk å være ferdig med alt på første forsøk, puuuhh! Nå skal det blir praktisk trening framover, juu-huuu det blir moro :-)

Gratulere så mye til Hege og Sonja som besto runderinga og Gry som besto sporet :-)

Ingen kommentarer: