onsdag, juni 06, 2007

Kvalitetssikring av spor

Siden Iain var opptatt med å skru på bilen min, tok jeg med Zepho og Ayscha ut på tur. Først la jeg et langt spor for Zepho før jeg gikk en runde innover. Da Iain kom opp, satt han seg ut ved stien der jeg skulle komme ned på tilbakeveien. Hadde lyst til å se hva hundene gjorde når de bare var på tur. Begge slo veldig tydelig og dro avgårde. Ayscha sleit for å få tak i bittet som ikke var der og kom tilbake til meg i 110! Moro!


Så gikk Zepho og Iain sporet mens jeg fulgte etter med Ayscha i line.....Som en kvalitetsikring, når Zepho var litt av sporet, viste Ayscha tydelig hvor det gikk videre :-P

Zepho hadde langt mer behagelig tempo nå enn han har hatt tidligere, nå var det mulig å følge med i normal fart. Han kom seg til slutten etter 1,3 km og fortsatte videre på sporet tilbake på veien!

Ingen kommentarer: