søndag, juni 17, 2007

Vandrefigurant

Marte, Iain og jeg dro til Bakstevold for å trene i gjennomvått terreng. Regnet hadde gitt seg med det var vått så det holdt i skogen. Jeg fikk en teig med ukjente momenter.

Marte fant vi ganske raskt, hun lå rett ved der jeg parkerte og Ayscha kom med melding nesten før jeg fikk satt henne i søk :-)

Så fortsatte vi rundt i ytterkant av teigen, litt over halvveis ser jeg Ayscha forsvinner med nesa i bakken. Aha, et spor kanskje? Det er sikkert sporet mitt, sier Marte. Og Ayscha blir borte....lenge, før hun kommer tilbake med melding. Ikke hadde jeg tatt med påvisningsline og det var en tabbe for jeg skjønte at dette kunne være et godt stykke unna. Men heldigvis så venter Ayscha på meg, inntil vi er ganske nær, da drar hun fra meg. Marte og jeg fulgte på bortover veien mot der jeg parkerte bilen. Men ehhh, jeg parkerte da ikke bilen med fronten ut?? Hmm her har det nok vært en luring og snudd bilen! Men ingen var inne i bilen for det var ingen Ayscha der for å påvise. Jeg kalte på henne og hun dukket opp, så ba jeg henne vise og hun la ivei igjen! Og da fant vi endelig Iain.

Han hadde gått rundt i teigen! Og etter Ayscha var og meldte hadde han fortsatt å gå, så hun måtte finne han på nytt på påvisninga :-) Morsomt.

Vi fortsatte for å finne sekken til Iain. Den var i nærheten av de andre bilene hvor Zepho og Bart var. Sendte Ayscha ned fra en skrent og hun jobba litt rundt før hun plutselig dukket opp med melding. Jeg fulgte på og hun dro avgårde ned skrenten og forbi sekken (!) og påviste bilen til Marte hvor Bart var!! Såå fornøyd da, med nesa klemt inn i den smale åpninga på bakdøra :-)

Ingen kommentarer: