onsdag, juni 27, 2007

Svømmetrening


Jeg henta Zepho etter jobb og tok med begge på tur. Dro med sykkelen og hadde tenkt å ta en runde rundt Breskemyrene. Det gikk i bra tempo opp til "pausekulpen" til Ayscha. Der tok vi en liten stopp og Ayscha plumpa uti. Idag var det mye vann og ganske bra strøm, så Ayscha måtte virkelig dra på for å greie å svømme mot strømmen! Bra trim. Zepho var veldig nær å hoppe uti men motet svikta da han stod helt ytterst på kanten.

Vi sykla videre men runden ble det ingenting av fordi det var for mye vann på myra, den lille sildrebekken var blitt til en bred elv :-O

Så da ble det samme veien tilbake. Vi stoppa ved Suluvannet og jeg tok med redningsvest og noen ting som flyter.


Zepho fikk vest på seg og jeg tråkka uti vannet. Han var skeptisk men kom ut tilslutt. Men å gå så langt ut at han ikke hadde kontakt med bunnen, nei, det var ikke aktuelt.


Jeg slapp løs Ayscha og heiv uti en ball, hun la på svøm etter og jeg heiv en pipesak ikke fullt så langt ut til Zepho. Og nå ble fristelsen for stor og han la på svøm :-) Snakk om å være stolt da han kom inn med pipesaken da......


Da han først hadde kommet igang tok han flere turer sammen med Ayscha og han storkoste seg.


Ingen kommentarer: