søndag, september 23, 2007

Samling i Bø

Denne helgen var det samling for Drammen Lag i Bø. Jeg kom på lag med 3 andre og fikk Kittil som instruktør. Alltid spennende med instruktører som ikke er NRHer!


Nivået var fra helt fersk hund som ikke hadde begynt å trene rundering, en nesten B-godkjent og til godkjente.

Ayscha hadde en veldig bra rundering både lørdag og søndag selv om hun halta. Vidar som er fysioterapeut sjekka litt men fant ikke noe feil.


Lørdag la Dennis og jeg spor som vi gikk søndag, det var ca 20t gammelt. Ayscha fulgte sporet fint et stykke før hun mista det over noe fjell/mose. Ble geleida inn mot sporet og hun fikk med seg slutten.


Dennis og jeg fikk et lite teigsøk med utfordrende luktforstyrrelser! Det var ved siden av en kompostavfallsplass og det lukta riktig ille. Verst var det for Dennis som plumpa oppi en haug med sydende fruktkompost :-/



Jeg fikk også prøvd meg på et stisøk hvor jeg gikk fra Sommarland og over til der vi hadde terreng. Ayscha hadde tydelig nesa på selv om det ser ut til at hun bare går tur og fant figuranten.


En flott helg med variert trening.

Ingen kommentarer: