torsdag, september 27, 2007

Melding på kano og rulleski!

Sportrening på Damtjern, Berit, Monica og meg. Men det var plenty av andre der. Først kom det ramlende en gjeng med småspeidere som skulle på kanotur og deretter en armada av små rulleskiløpere!


Sporene ble lagt ut og mens vi venta fant jeg ut at tida kunne utnyttes til noe morsomt. Jeg har vel aldri prøvd melding på noen i kano! Så jeg fikk sendt speiderehøvdingen ut i kano så vi kunne teste litt. Han var litt langt ute men jeg sendte Ayscha i søk ned mot vannet, samtidig som hun forsvinner inn i noen busker kommer det en rulleskiløper på gangveien! Og kort etter kommer Ayscha med melding :-) Wow, da var det bare å storme på påvisning. Jeg skulle likt å visst hva den lille jenta og mora tenkte da de så en ivrig rottweiler kommer løpende mot de, med meg i hælene, sveivende på en kong.......... :-)

Men så var det han med kanoen da. Vi gikk tilbake igjen og nå var han kommet nærmere land. Ayscha forsvant bort, stod og tenkte litt før hun kom tilbake med melding! Supert :-)

Sporet som gikk langs vannet var idag uten badegjester.... Istedet var det satt opp et telt etter Berit la det! Sporet gikk på gress, grus, asfalt og var "overkjørt" av alle de håpefulle på rulleski! Ayscha gikk bra men tok en liten shortcut et sted.

Det var en fornøyelig trening :-)

Ingen kommentarer: