onsdag, april 04, 2007

Feltsøk

Vi dro til Brekke og jeg la ut to felt, et på gressjorde og et i skogen. Også gikk vi en runde mens feltene fikk "lufta seg".

Ayscha gikk litt foran meg da det plutselig dukket opp et rådyr, bare 20 m unna! Uuææh, nå får jeg virkelig testa innkallinga siden Ayscha var nærmere rådyret enn meg (og dessuten løp det!) Jeg ropte på henne.......og Ayscha stoppa, snudde og kom :-) Puuhhh......

Vi fortsatte videre på resten av runden men så ingen flere dyr, hørte bare fuglene :-)

Tok feltet i skogen først og hun gikk ivrig ut, slo på en gjenstand på vei ut og plukka den. Alle tre gjenstandene fant hun ganske raskt og vi gikk rett til det andre feltet på jordet. Jeg trodde det skulle være et enklere felt men det viste seg at hun sleit mer der.
Første gjenstand fant hun ganske raskt men så sleit hun mer med de to siste.

Til slutt trente _jeg_ litt på kasting av kong (ingen trær i nærheten på jordet :-))

Ingen kommentarer: