fredag, april 27, 2007

Spor og fisketur

Sporet jeg la igår var klart til å gåes. Jeg var litt spent siden sporet gikk mye på underlag uten noe særlig vegetasjon, lite lyng å få hjelp av. Og sola hadde vært framme hele dagen og varmet opp.

Ayscha fant sporet greit og la ivei. Hun var veldig konsentrert, hadde noen små avvik fra sporet men det var lett å se på henne at hun var av. Vi tok en liten pause etter ca 2/3 av sporet, hvor hun fikk tatt seg en tur i bekken og kjøla av litt.

Så tok vi nytt sporoppsøk langs veien som hun tok det veldig bra og vi var igang igjen. Hun fant alle tre gjenstandene og vi brukte 35 min på 850 m. Det var med badepause! Jeg er kjempefornøyd :-)


Etterpå sykla vi opp til et vann og prøvde den nye fiskestanga mi. Ayscha hadde ikke vanskeligheter med å huske veien, hun hoppa og spratt foran meg :-)

Satt og fiska til sola ble borte, vi slapp å bære masse fisk hjem igjen :-)

Ingen kommentarer: