onsdag, april 25, 2007

Lysning i sikte

Trening på Dalen. Jeg ville fortsette å jobbe med meldingsbiten i teigsøk. To figuranter gikk ut sammen, en gjemte seg mens den andre fortsatte 150m. Jeg ville at Ayscha skulle få den første figuranten på overvær og ha mulighet til å finne den andre på spor.
Begge figurantene har hilst på Ayscha før men det er en god stund siden hun har sett de.
Vi starta å gå og det var lett å se at Ayscha hadde ferten av noe da vi nærma oss den første figuranten. Hun tok meldinga og returnerte uten å tvile. Etter belønninga satt jeg henne i søk igjen og hun fant sporet og forsvant. Jeg stod stille og venta og det tok ikke lange tida før hun kom i full fart med melding :-) Ahh, det var godt å se.
Så det ser ut til at det fungerer igjen men jeg skal prøve ut mer.

Ingen kommentarer: