lørdag, februar 24, 2007

3. Svartevannsrunde :-)

Til tross for lett snøvær dro vi avgårde med nysmurte ski idag. Fin temperatur og snøværet ga seg også da jeg kom opp. Løypene var noe snødd igjen etter å ha blitt kjørt opp igår. Men det var et par stykker som hadde gått der før meg så jeg slapp å brøyte.

Det var tungt føre og Ayscha var treg å få igang. Hun går gjerne et par km før hun begynner å trekke! Hun trenger litt lett oppvarming :-)
Men oppover bar det og vi kom fram til hytta etterhvert, bare forbigått av en eehh.....syttiåring :-o
Det var godt med en pause der og jeg fant fram sjokolade som jeg koste meg med mens Ayscha fant et mannfolk i hytta som hun fikk kos av ;-)
Resten av løypa går mest nedover og det gikk veldig fint. Det var så trått føre (eller skia mine var smurt med bremsesmøring!) at jeg ikke trengte å ploge i en eneste bakke!!
Idag brukte vi lang tid på 12,5 km, 1 time og 40 min. Det er en halv time mer enn vanlig....

Ingen kommentarer: