søndag, februar 25, 2007

Full fart nedover

Det ble en skitur idag også, vinteren må brukes :-)

Kjørte til Suluvannet og gikk mot Langvannet. Jeg smurte skiene hjemme etter temperaturen der og bomma nok litt. Det kladda bra da vi starta men det var jo greit siden det gikk ganske bratt oppover! Men da jeg kom til toppen stoppa jeg for å smøre om, 10 cm med kladder under skiene begynte å bli noe tungt å gå med. Fikk smurt på litt blå extra og da gikk det glatt igjen.

Idag var det virkelig moro å kjøre utfor :-o Det var oouuuiiii nedover alle bakkene, jeg holdt i strikken til Ayscha hele veien og jo mer jeg hoia jo fortere løp hun! Moro :-) Jeg var oppe i 33km/t (!) og det er nesten mer enn rekorden/grensa mi fra ifjor på 35!!
De lurte nok litt de to som kom bak meg, de hadde noen kommentarer på at det gikk fort nedover, hmm...

Ned den siste bratte bakken lot jeg Ayscha løpe løs, der tok jeg ikke sjansen på å henge på henne. Jeg var litt spent da jeg så en mann som stod midt i løypa nederst i bakken med to hunder i bånd, en til hver sin side . Jeg fikk stoppa, kalte inn og fikk tatt båndet på Ayscha mens han kom seg litt ut av løypa. Også kosta vi bare forbi, hun kikka ikke etter de engang! Jeg gidder ikke bølle nå, er litt opptatt som trekkhund, serru :-)





Også er det såååå godt å komme hjem og slappe av etterpå :-)

Ingen kommentarer: