fredag, februar 02, 2007

Uten ski, med måne

Idag hadde jeg tenkt å få lurt meg en tur på ski. Var litt skeptisk til føret men hadde et lite håp om at det var bedre inne på skauen enn hjemme. Det har vært litt mildt noen dager nå vekslende med noen minus og det har gitt våt snø med tynn skare. Det virka som det var noe bedre da jeg kom opp så jeg smurte skia med det jeg hadde med meg og la ivei. Og det var tydligvis helt feil for skiene hadde bedre gli bakover enn forover :-/ Prøvde et lite stykke men det var helt håpløst. Så vi snudde, putta skiene tilbake i bilen, bytta støvler (er jo alltid beredt!) og tråkka avgårde istedet.
På vestsida av vannet hadde de kjørt tømmer så der var det flott å gå på beina noen km. Og etter litt kom også månen fram og lyste opp så stemningen ble passe trolsk :-)

Ingen kommentarer: