søndag, februar 04, 2007

Vinter på Linnestad

Idag trente vi på Linnestad. Jeg ble forsinket fordi jeg måtte snu for å hente de glemte godbitene som lå igjen hjemme! Dermed kom Iain først og hadde lagt seg ut et sted langs løypa og jeg skulle finne han. Vi gikk opp skråninga og Ayscha kjente tydligvis igjen sporet etter Iain og Zepho, hun var ivrig opp bakken.

Kom opp til standplass hvor Zepho stod bundet, hmm..da var det et lite øyeblikk en liten tanke innom i hodet mitt om å slippe begge to på søk.....da hadde det nok blitt fart i sakene :-)

Jeg tok på merketrekant og bringkobbel og sa søk til Ayscha og dermed for hun avgårde, rett ut i skogen. Det gikk ikke mange sekundene før hun kom tilbake med melding. Og Iain stakkar, som hadde tråkka bortover stien for å lage forvirringsspor.....helt bortkasta. Ayscha hadde selvfølgelig (!) fulgt det ferskeste sporet etter han :-)

Etterpå trente vi rundering hvor jeg starta med dobbel påvirkning. Ayscha gikk veldig kort ut på den ene sida. Vi hadde tråkka løypa og det så ut til at Ayscha gikk ut til det første sporet og fulgte det framover. Det som var litt synd var at jeg fikk alle tre funn bare 20-30 m fra midtlinja! Men....jeg legger et lite minne bak øret om å kjøre mer tråkka terreng og med fig på minst 50 m!

Ingen kommentarer: