onsdag, mai 23, 2007

Pipepinnsvin i teigen

Trening på Andorsrud. Vi skulle være på toppen og med bra vind (som viste seg å komme fra alle kanter :-)) ville jeg ha et overværssøk. Før jeg begynte ble det lagt ut noen spor og sporet til Trym slutta i runderingsløypa hvor jeg skulle søke!

Ayscha fikk ferten av sporet ganske kjapt og endelig fikk hun belønning for å gå bakspor :-O Hun fant pipepinnsvinet som lå som sluttgjenstand og kom kjempefornøyd med det, oopps! Sendte henne ut på søk igjen og hun forsvant, antagelig fortsatte hun på baksporet :-/Hun var lenge borte og det er hun bare om hun har ferten av noe.
Også mulig det var fra de andre som trente lenger ned. Til slutt fant hun figuranten og kom med melding med kurs mot gruppa som stod litt unna meg. Men hun så kjapt at jeg ikke var der og begynte å søke meg opp, kjempebra :-)

Ingen kommentarer: