onsdag, mai 09, 2007

Syklende figurant

Trening på Bakstevold.
Jeg kom tidlig og sykla bort til enden av veien. Der møtte jeg Iain ved bommen og fikk med meg Zepho tilbake mens Iain kjørte rundt. Men dette syns nok ikke Zepho var noe morsomt for han hang etter hele veien tilbake!
Jeg ville ha et overværssøk ved hytta hvor det var god vind for å trene mer på at hun skulle søke opp meg etter funn uten å bli så forstyrra at hun slapp bittet. La ut to figuranter og i tillegg var Iain syklende figurant på veien.
Ayscha så han som sykla men bestemte seg for at han var vel ikke med! Samtidig fikk hun ferten av den ene figuranten og dro avgårde for å finne mens jeg tusla bak en busk hvor jeg kunne stå og holde utkikk. Hun kom tilbake og stoppa opp for å lokalisere meg, hun stod en god stund men holdt fast på bittet. Flott! Så jeg ga fra meg en liten lyd og da kom hun i full fart :-)
Etter påvisning gløtter hun på denne syklisten som fortsatt er på veien. Etter litt setter hun kursen mot han men er tydelig veldig i tvil om hva hun skal gjøre. Litt spesielt siden hun har full sikt til meg som står på jordet. Men etter en liten tenkepause tar hun bittet og returnerer til meg. Supert :-)
Siste figurant gikk bra, hun hadde nok oversikt over meg da siden jeg var på jordet men jeg er godt fornøyd med dagens trening.

Ingen kommentarer: