onsdag, mai 16, 2007

Snirkelspor

Trening på Damtjern. Jeg ville trene spor siden det er lenge siden Ayscha har gått et fremmed spor. Kjetil tok med seg noen gulvbeleggbiter og la et spor for meg.
Vi gikk sporet etter et par timer og Ayscha hadde det veldig travelt. Hun ville gjerne løpe sporet! Men det ville ikke jeg være med på. Sporet hadde masse vinkler og var skikkelig snirklete, morsomt :-) Ayscha gikk nok over en gjenstand, mulig hun tok snarvei over en vinkel og mista den. Men hun plukka 3 + slutten. Tempoet ble bedre etterhvert, hun jobba veldig konsentrert og var lett å lese.
Etter sporet satt jeg ut Iain for å gå patruljegang. Jeg gikk med Ayscha i bånd og lurte litt på hvordan det skulle gå for hun trakk villig bare av iver! Men da hun slo på Iain var det tydelig å se men jeg bør nok trene litt mer med henne i line.

Ingen kommentarer: