fredag, desember 15, 2006

Fra gammelt til nytt

På vei hjem fra jobb dro jeg bortom skolen og la tre spor. Dro hjem og fikk i meg litt middag før vi gikk ut. Jeg satt fast Ayscha mens jeg kryssa over to av sporene, tanken var å trene på at hun skulle velge det sporet som var ferskest.

Da jeg var ferdig med den andre kryssinga passerte jeg kunstgressbanen og der var det for en gangs skyld helt tomt! Lysene var ikke på og ikke ett menneske utpå. Hmm kanskje den ikke skulle brukes idag?! Jeg kunne bare ikke la være, jeg MÅTTE legge et spor der :-) det ble ganske kort og med den ene vanten min i slutten. Kunstgress er et underlag vi aldri har prøvd oss på.

Det første sporet var ikke så bra, det gikk på en plen og det var ganske kort så hun fikk nok ikke satt seg på sporet før det ferske. Men det andre gikk langt bedre. Hun fulgte sporet fint og der det ferske sporet kryssa gikk hun over på det uten å tvile, det var morsomt å se.

Til min store skuffelse var det nå kommet folk på kunstgressbanen og de løp rundt over sporet jeg hadde lagt. En hadde også funnet vanten som jeg la i slutten og dreiv å sparka den rundt :-o Shit, også jeg som hadde gleda meg til det sporet. Vel vel, jeg hadde jo fortsatt et spor igjen som gikk rundt banen. Det var et enkelt spor på litt varierende underlag, lyng, fjell, jord, kvister og det gikk veldig bra.
Men den banen må vi få lurt oss inn på en dag :-)

Ingen kommentarer: