søndag, desember 10, 2006

Spor på kryss og tvers


Idag skulle vi trene i Hedrum og Marte og jeg møtte litt tidlig for å gå en tur med Bart og Ayscha. Siden Marte flytter neste helg så er det sikkert siste gang på lenge at de får leike sammen. Ayscha kutta seg litt mellom to tær igår og burde vel helst ikke herje så mye men idag var det lov å gjøre unntak.

Det var ei ny løype som Monica og Anne hadde funnet og den var ganske krevende. Det var mange fine momenter å trene på der. Og hundene gikk veldig bra i terrenget, alle gikk fint opp og ned bratte skråninger, over bekker og rundt knauser. Ei flott løype!



Jeg valgte å trene spor pga av poten til Ayscha, så jeg fikk et spor som var kryssa på tvers og langs. Hun takla det veldig bra, hun sjekka ut noen av krysningene (så det ut som for meg) men gikk tilbake til sporet og fortsatte. Sporet endte der vi hadde rundert og jeg var litt spent på hvordan det ville gå. Hun fulgte det bra helt til der tråkket var, da mista vi sporet og jeg visste ikke hvor det endte så da avslutta vi bare. Jeg var kjempefornøyd, gjett hvem som skal få griseøre når vi kommer hjem :-)

1 kommentar:

Sutlab sa...

Fin trening i dag! :0) Gøy at sporet ditt gikk bra! Det var en ganske vanskelig start, med MANGE kryssninger. Noen var lagt før sporet og noen etter. Bra jobba!