fredag, desember 22, 2006

Julegaterunde

Vi gikk en tur til sentrum ikveld og så på livet i julegata. Det var ganske stille og rolig og ingenting spesielt der vi kunne trene på. Så det ble til at vi bare gikk en runde før vi snudde og gikk hjemover igjen.

Jeg tok med meg en ekstra hanske og et løsbitt som jeg la ut på vei over jordet. Tanken er at ved å bruke løsbittet vil hun lære å ta bittet istedet for å apportere bærbare ting som hun finner på bakken. Og det fungerte flott idag. Hun slo og jobba seg inn på hansken, jeg er litt i tvil om hun slo på en refleks jeg hadde hengt opp over eller hansken. Hun påviste refleksen...! Men hun tok iallefall bittet og kom og avleverte i full fart :-) Så da fikk vi gjort litt nytte i dag også.
Og nå er dagen blitt ett minutt lenger, hurra :-)

Ingen kommentarer: