fredag, desember 01, 2006

Stille dager


Nå har det vært noen dager som har vært ganske rolige. Mandag og tirsdag gikk vi tur og hele onsdag kveld satt hun i bilen mens jeg var hos Marte og hjalp til med flytting :-/
Så igår tok vi oss en tur ut. Det er vanskelig å få trent noe når det er så mørkt så vi gikk bare innover en vei og jeg fant etterhvert en ny sti. Det er utrolig vanskelig å se hvor stien er når det er mørkt og en er på ukjent sted, selv om en har med lykt. Spesielt når det ikke er lyng eller annen vegetasjon. Jeg blir litt imponert over hvor bra hundene ser i mørket. Det virker ikke som om de har noen problemer.
Vi hadde gått noen km og var på vei tilbake nedover veien da Ayscha plutselig kom fykende til meg med en "ting" hun bar på! Jeg kikka litt nøyere og så det var refleksbåndet mitt :-) Jeg var noen turer ut i terrenget på vei opp og må ha mistet det da uten at jeg merket noe.
Men da er det jo greit å ha en hund som aktiviserer seg selv! Også sååå fornøyd som hun var :-)











Bart kom til oss sent i går kveld og skal være her i 5 dager....eller noe! Han ble tatt godt imot av Ayscha selv om han var litt småurolig.
Da jeg skulle legge meg fikk jeg knapt kommet under dyna før pjong....der var 4 labber og et bartefjes midt oppi senga! Så måtte vi trene litt "gå ned fra senga" og fikk endel repetisjoner :-)
Han var nok litt bekymra for om jeg skulle bli borte (eller kanskje han var redd for at jeg skulle forsove meg :-)), han kom og sjekka ca en gang i timen at jeg var der! Og når jeg viste livstegn begynte halen å gå for fullt......jeg lurer på hva naboen tenkte om den dunkinga i veggen hver time ?!? :-)

Ingen kommentarer: